onsdagen den 8 april-nee nu blir jag sur sur och ännu mera sur

heey<33 vill bara tipsa er om ketegorin knasiga musiken men har inte kommit så långt ännu . men har inte lagt upp så mycket än.men en riktigt bra låt som jag gillar som ligger där  riktigt bra låt checka in coffee and cigarttes! det är ett måste.

än så länge idag har jag inte gjort något speciellt har bara varit på maxi och kolat om guitar hero hade kommit in men inte det så då givk vi till elgiganten men det hade inte kommit in :/  får vänta lite till men av det får jag fnatt.sen åte vi till stugan för att kolla om pappa hade hittat en till men inte det men han visade musen han hade fångat igår. han lägger nämligen mössen på kanten av komposten så att en fågel ommer att ta den. äckligt om ni fårgar mig. jaha vad har ni gjort idag då ?   ta det lugnt allihop ! <33

ps:I wear a halo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0