onsdagen den 22 april-det skiter jag fullständigt i!


hejsvejs. ja nu tänkte jag att jag julia svikare bengtsson bara skulle kasta in ett snabbt litet inlägg. idag har jag varit i skolan som vanligt... och när jag kom hem gick jag direkt ner till sims! det är många som säger att det är så himla töntigt att spela de fantastiska spelet.de som säger säger säkert så sitter säker hemma och spelar dygnet runt.  men jag gillar inte det..... nej för jag ÄLSKAR det. ja jag har faktiskt inte gjort nått mer än det idag. jag är så himla nöjd med min familj och mitt hus och allt. kolla mitt fin fina drömm hus. har gjord det själv :D det är mestmikea grjeor grejor som inredming.

dagens fråga: hur skulle du reagera om dina kompisar pratar om sims o de säger att de är så himla töntig utan att de vet att du spelar. skulle du hålla med ? eller vad skulle du göra!?
 från och med nu ställer jag dagens fråga med
dagens hiss:Sims
dagens diss: fotbollen i skolan. killar är så diviga

// SIM FREAKEN julia

Kommentarer
Postat av: Alice

Det var verkligen jättefint, men kan du ta veck min länk? puss!

2009-04-22 @ 22:33:00
Postat av: Anonym

sv: Det stavas heels :)

Jag brukar inte gråta till filmer men Titanic var väldigt sorglig!

2009-04-25 @ 17:36:12
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Ja det tycker jag att den gör! Den ger både fukt och spänst i håret.

2009-04-25 @ 17:37:43
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: Nice! Jag vill se! :)

2009-04-25 @ 17:50:55
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0