onsdagen den 1 april-tjalalala du är här !

tjenixen ! som ni ser är det fortfarande onsdag och det andra inlägget. jag tänkte att jag skulle tagga ner lite med inläggen på en dag så att jag inte har tusen inlägg på en dag. men idag har jag nämligen varit ledig. LÅNG NÄSA  haha till er som inte varit det. jag har ju redan skrivit lite om denna dagen fram till tidig eftermiddag. och efter det förra inlägget stack jag ner till bästha alice och pluggade . det funkade faktiskt. och det är första gången XD. nu är det våår! det varit ett sådant fantastikst vår väder !!!  hör denna skiiit härliga låten från magnus beicher (`v´)   (förra musik läraren och elgitarr läraren)  det är en riktig VÅRLÅT !!!   me love !

dagens hiss: VÅREN !! love love ove
dagens piss: att inte jag har en hund som jag kan va ute med och skojsa med och ta hand om :(   det är hela 5 år kvar till vi köper en labbe eller golden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0