onsdagen den 1 april-april april din dumma sill !



heey alla läsare ! idag vaknade jag klockan halv nio.tyvärr så fick jag ställa klockan på det för att jag skull till sjukgymnasten kicki klockan halv tio. grrrhhh!  jag tyckte att det var för tidigt. och när jag kommer dit så ska jag ju självklart träna styrka med armen. ännu mer grrhh! min jobbiga mamma har ju snackat med kicki om att hon vill att jag ska börja med mer styrka. så jag fick göra massa med jobbiga övningar. monija om du läser detta: hur går det med din arm ?. ko ba på det nu när jag satt här med altandörren helt öppen och känner värmen på mina fötter och fåglarna kvittra. oj vad jag skriver sjukt ! haha men nu måste jag fortsätta att skriva på so arbetet Illiaden. bye bye miss american pie ! (swedish) oh noo nu fick jag den nlåten på min lilla skruvade hjärna:)

ps: nu har jag fått till baka rubrikerna över inläggen. med joses svepande rörelser iger över där rubriken brukar va så visade det sig att jag hade den i vit färg XD  inte så smart när man har vit bakgrund

Kommentarer
Postat av: Monija

Hahaah, så söt du är! <3

Det går bra, det gör inte ont eller nått.

Hur mår din arm då? <3

2009-04-01 @ 14:13:14
URL: http://moniijaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: coolt men det är inte hon, tycker också att det liknar henne :)

2009-04-01 @ 16:41:21
URL: http://cheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0